دانلود پروژه درس سیستم عامل الگوریتم زمانبندی نوبت گردشی

      پروژه درس سیستم عامل الگوریتم زمانبندی نو...

دانلود پروژه درس سیستم عامل الگوریتم زمانبندی نوبت گردشی

 

 

 

پروژه درس سیستم عامل الگوریتم زمانبندی نوبت گردشی را در این ساعت از ام اس پی سافت اماده کرده ایم که دوستان عزیز که ترم جدید رو شروع کردن ممکنه به کارشون بیاد و تا یادم نرفته سال تحصیلی جدید را به تمامی دانشجویان عزیز و همراه همیشگی ام اس پی سافت تبریک میگم و انشاالله سال تحصیلی خوبی رو شروع کنید خصوصا ترم اخریا.راستی دوستانی که کپی میکنید اخرین اخطاری است که میدم بعد مجبورم اسم و سایتتون رو منتشر کنم توی سایت با شما هستم دوست عزیز؟!!!؟خوب این الگوریتم که در محیط پاورپوینت به همراه اسلاید های کامل هستش توضیحاتی تکمیلی به همراه مثال های کاربردی به همراه حل ان به شما میده در ادامه توضحاتی درباره الگوریتم زمانبندی نوبت گردشی میدم..

در این الگوریتم، زمان CPU بین فرایندها تقسیم می شود و هر فرایند برای مدت زمان مشخصی که برش زمانی(Time Slice) نام دارد(و از قبل مشخص شده است)می تواند CPU را در اختیار بگیرد.

کارایی این الگوریتم به شدت به اندازه برش زمانی وابسته است.الگوریتم RR سعی می کند به گونه ای عمل نماید که تمام فرایندهای موجود در سیستم احساس می کنند،پردازشگر همواره در اختیار آن هاست.برای رسیدن به این مهم الگوریتم RR به این صورت عمل می نماید که فرایندها را بر حسب ورود در داخل یک صف قرار می دهد(مانند FIFO ).

ویژگی های دیگر الگوریتم زمانبندی نوبت گردشی

سپس از ابتدای صف فرایندی برای اجرا انتخاب می شود.آنگاه یک برش زمانی به این فرایند اختصاص داده می شود.پس از اتمام برش زمانی، این فرایند به انتهای صف فرایندهای آماده اجرا،منتقل شده و فرایند دیگری از ابتدای صف برای اجرا انتخاب می شود.این عمل آنقدر تکرار می شود تا اجرای تمام فرایندها به پایان برسد .

مطلب فوق از سایت ام اس پی سافت لینک شده

برای دانلود به قسمت ادامه مطلب مراجعه نمایید

دانلود

 
 
 
 

 

رمز فایل: www.mspsoft.com (به کوچک بودن حروف دقت کنید) www.mspsoft.ir

 

دانلود رایگان با لینک مستقیم


5 نظر

Greg
Greg  ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۱:۴۰

This is very attention-grabbing, You are an excessively skilled blogger. I've joined your feed and look forward to in the hunt for extra of your fantastic post. Also, I have shared your website in my social networks

Art
Art  ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۴۶:۳۶

It's fantastic that you are getting thoughts from this article as well as from our discussion made at this place.

Sybil
Sybil  ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۶:۵۳

For newest news you have to pay a visit internet and on world-wide-web I found this website as a best web site for hottest updates.

Collette
Collette  ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۱:۰۹

This is really interesting, You are an overly professional blogger. I have joined your rss feed and sit up for seeking extra of your magnificent post. Also, I've shared your web site in my social networks

Dale
Dale  ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۱:۱۸:۲۵

I think that is among the most vital information for me. And i'm glad studying your article. But want to statement on few basic things, The site taste is wonderful, the articles is really excellent : D. Excellent process, cheers