سرفصل دوره طراح گرافیک رایانه ای

سرفصل دوره طراح گرافیک رایانه ای   مبانی: 1. تو...

سرفصل دوره طراح گرافیک رایانه ای

سرفصل دوره طراح گرافیک رایانه ای

 

مبانی:
1. توانایی بکارگیری ابزار موثر در کار
2. توانایی تشخیص و ترسیم نقطه
3. توانایی تشخیص و ترسیم علمی خط
4. توانایی تشخیص و ترسیم گونه های سطح
5. توانایی تشخیص و ترسیم گونه های حجم
6. توانایی گونه های تشخیص و ترسیم گونه های بافت
7. توانایی تشخیص و ترسیم تاریک – روشن
8. توانایی اجرای رنگ بر شاخصهای خط ، سطح ، حجم
9. توانایی تشخیص و ترسیم پرسپکتیو
10. توانایی ترسیم تناسب در اشکال هندسی و ارگانیک
11. توانایی ترسیم تنوع در اشکال ایزومتریک – ارگانیک و سیال
12. توانایی ایجاد تقارن در اشکال ساده هندسی و ارگانیک
13. توانایی تشخیص و ترسیم تعادل
14. توانایی تشخیص و ایجاد ریتم
15. توانایی اجرای قطع و اندازه در کارهای گر افیک
16. توانایی ایجاد کمپوزیسیون ( ترکیب بندی ) در یک اثر گرافیکی
17. توانایی کار با محیط فتوشاپ
18. توانایی مدیریت فایلها
19. توانایی کار با ابزار انتخاب
20. توانایی کار با پیکسل ها
21. توانایی انجام عملیات رنگ
22. توانایی دریافت تصویر
23. توانایی کار با لایه ها و path ها
کار با نرم افزار فوتوشاپ:
1. اسکن و اسکنرها
2. آشنایی با لایه ها
3. ویرایش تصاویر
4. توانایی ترسیم و نقاشی
5. Channel –mask
6. فیلترها
7. چاپ
8.آشنایی با تسهیلات action
9. اصول ساختن یک action
10. ضبط مسیر در اکشن
11. ضبط ایست در اکشن
12. عدم اجرا در برخی از فمان های اکشن
13. توانایی ویرایش تصاویر
14. توانایی ترسیم ونقاشی
15. توانایی کار با channelها و Mask ها
16. توانایی استفاده از فیلترها و Action ها
17. توانایی انجام عملیات چاپ
18. توانایی کار با Image Ready
19. توانایی تقلید جلوه های 3D
20. توانایی طراحی گرافیک ساده برای صفحات وب
انیمیشن سازی:

1. انیمیشن سازی در Image Ready
2.ایجاد نمایشگاه Web

 


2 نظر

Austin
Austin  ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۵:۵۴:۰۸

I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back later. Cheers

Blanche
Blanche  ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۴:۳۲

Saved as a favorite, I like your blog!