پی کیو آی/pqi

پی کیو آی/PQI کمپانی pqi در سال 1997 میلادی تأس...

پی کیو آی/pqi

پی کیو آی/pqi


کمپانی pqi در سال 1997 میلادی تأسیس و در سال 2010 به Foxlink Group پیوست. هدف اصلی این کمپانی ساخت محصولات پیشرفته از طریق فعالیت گسترده در بخش R&D یا توسعه و تحقیق و همچنین کنترل دقیق محصولات از لحاظ کیفی بود.
مداومت و استمرار در این حوزه، این کمپانی را به جایی رساند که امروز در زمره یکی از 10 نام نخست دنیا در حوزه تولید ماژول‌های حافظه و فلش مموری جای گرفته است. مشارکت در برنامه‌های پرورشی کودکان، حفظ محیط زیست و تربیت افراد با استعداد در حوزه طراحی صنعتی از جمله تعهدات و فعالیت‌های اصلی این کمپانی تایوانی می‌باشد.


در حال حاضر دفاتر نمایندگی این کمپانی در اقصی نقاط جهان از جمله ایالات متحده آمریکا،ژاپن، هنگ‌کنگ، چین و ایران دایر می‌باشد و محصولات متنوع آن از قبیل، دیسک‌های سالید استیت (SSD)، فلش مموری، کارت‌های حافظه، ماژول‌های DRAM، هارد دیسک، محصولات وای‌فای و حافظه‌های صنعتی و در نهایت لوازم جانبی اپل در آنها عرضه می‌شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به ساید رسمی کمپانی پی کیو آی مراجعه نمایید.


گروه محصولات


فلش مموری
وای فای 
کابل  
کارت حافظه  
شارژر همراه

 

جوایز کسب شده

 


محصولات کمپانی پی کیو به خاطر کیفیت بالا و طراحی منحصربفردشان بارها و بارها مورد تمجید و ستایش نشریات و سازمان های معتبر بین المللی قرار گرفته و جوایز متعددی را دریافت کرده اند.


گارانتی و خدمات


کلیه محصولات پی کیو آی با گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین در بازار ایران عرضه می شوند. در حال حاضر شرکت داده پرداز رایانه متین:
- بیشترین تعداد دفاتر خدمات پس از فروش در بازار ایران داراست؛
- کادر فنی آن به صورت کاملا حرفه ای آموزش دیده اند؛
- دسترسی سریع و آسان به خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود فراهم آورده است؛
- فلش مموری های این کمپانی دارای گارانتی لایف تایم می باشند (تنها محصولات خریداری شده قانونی از سوی متین)


1 نظر

Angelo
Angelo  ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۳:۵۴

I like what you guys tend to be up too. This type of clever work and exposure! Keep up the good works guys I've included you guys to blogroll.