ایسر

ایسر ایسر یک شرکت تایوانی چند ملیتی است که در ز...

ایسر

ایسر

ایسر یک شرکت تایوانی چند ملیتی است که در زمینه سخت‌افزار و تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارد و دفتر اصلی آن در تایپه تایوان واقع شده است. این کمپانی طیف گسترده‌ای از محصولات را در سطح جهانی عرضه می کند که از آن جمله می‌توان به انواع دسکتاپ، لپ‌تاپ، تبلت، سیستم‌های سروری، ابزارهای ذخیره‌سازی، نمایشگر، گوشی هوشمند و تجهیزات جانبی اشاره نمود. ایسر همچنین خدمات خود در حوزه تجارت الکترونیک را در اختیار مشاغل، دولت‌ها و سایر مشتریان علاقمند قرار می‌‌دهد. در سال 2013 میلادی، این کمپانی عنوان چهارمین تأمین کننده بزرگ کامپیوترهای شخصی در دنیا را از آن خود کرد. در اوایل دهه 2000 میلادی، این کمپانی یک الگوی کاری جدید را در پیش گرفت و نقش خود را از تولید کننده به طراح، بازاریاب و توزیع‌کننده کالا تغییر داد و فرایندهای تولیدی خود را به صورت پیمانی به دیگر تولیدکنندگان واگذار کرد. ایسر علاوه بر فعالیت اصلی خود، بزرگ‌ترین زنجیره فروش کامپیوتر در تایپه تایوان را در اختیار دارد.

ورده است؛

تأسیس
کمپانی ایسر توسط اِستان شین، همسرش خانم کارولین یه و یک گروه 5 نفره تحت عنوان شرکت مالتی تک در سال 1976 در شهر Hsinchu تایوان آغاز به کار کرد.
این شرکت کار خود را با 11 کارمند و سرمایه 25000 دلار آغاز کرد و در ابتدا در حوزه توزیع قطعات الکترونیکی و مشاوره استفاده از فناوری‌های میکروپردازشی فعالیت می‌کرد.

خریدها
کمپانی ایسر در راستای ارتقاء کسب و کار خود اقدام به خرید برخی شرکت‌های خارجی دیگر به شرح زیر نمود و فعالیت‌هایش را بیش از پیش توسعه داد:
-          سال 1988: Counterpoint Computers
-          سال 1990: Altos Computer Corporation
-          در اوت 2007 ایسر از برنامه‌های خود برای خرید کمپانی آمریکایی Gateway در ازای پرداخت 710 میلیون دلار خبر داد. رییس این کمپانی آقای جن تنگ ونگ هم در این رابطه مدعی شد که این خرید جای پای ایسر را در سطح جهانی مستحکم‌تر خواهد کرد.
-          ژانویه 2008: ایسر اعلام کرد که 75 درصد از سهام پاکارد بل را خریداری کرده است.
-          مارس 2008: E-TEN
-          2009: خرید 29.9% از سهام Olidata
-           اوت 2010 امضای تفاهم‌نامه مشترک همکاری میان ایسر و Founder Technology
-          جولای 2011: خرید iGware Inc در ازاری پرداخت مبلغ 320 میلیون دلار و در راستای حضور در بازار پرسود Cloud

جوایز



 گارانتی مطمئن

کلیه کالاهای ارائه شده توسط شرکت داده پرداز رایانه متین همراه با گارانتی آن عرضه می شوند. در حال حاضر شرکت داده پرداز رایانه متین:

- بیشترین تعداد دفاتر خدمات پس از فروش در بازار ایران را داراست؛

- کادر فنی آن به صورت کاملا حرفه ای آموزش دیده اند؛

- دسترسی سریع و آسان به خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود فراهم آ

جهت مشاهده لیست محصولات اینجا را کلیک نمایید.

 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...