مهندسی نرم افزار پرسمن ترجمه جعفرنژاد قمی

  مهندسی نرم‌افزار، یعنی استفاده از اصول مهندسی...

مهندسی نرم افزار پرسمن ترجمه جعفرنژاد قمی

مهندسی نرم‌افزار، یعنی استفاده از اصول مهندسی بجا و مناسب برای تولید و ارائه محصول نرم‌افزاری با کیفیت که قابل اطمینان و با صرفه بوده و برروی ماشین‌های واقعی به طور کارآمدی عمل کند. مهندسی نرم‌افزار یک روش سیستماتیک، منظم و دقیق برای ساخت و ارائه محصولی نرم‌افزاری با کیفیت است.

عنوان:

مهندسی نرم افزار پرسمن ترجمه جعفرنژاد قمی

دانلود رایگان مهندسی نرم افزار پرسمن

 

مهندسی نرم‌افزار اغلب شامل فرایند خطی تحلیل، طراحی، پیاده‌سازی و آزمون است؛ که با به کارگیری روش‌های فنی و علمی از علوم مهندسی موجب تولید نرم‌افزاری با کیفیت مطلوب در طول یک فرایند انتخابی مناسب پروژه می‌شود.کاربردهای مهندسی نرم‌افزار دارای ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی هستند، زیرا بهره‌وری مردم را بالا برده، چند و چون زندگی آنان را بهتر می‌کنند. مردم با بهره‌گیری از نرم‌افزار، توانایی انجام کارهایی را دارند که قبل از آن برای‌شان شدنی نبود.

در این مطلب دانلود رایگان کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن ترجمه جعفر نژاد قمی را برای کاربران محترم قرار داده ایم. امیدواریم که مورد استفاده ی درست قرار بگیرد…

پیشینه مهندسی نرم‌افزار

اصطلاح مهندسی نرم‌افزار پس از سال ۱۹۶۸ میلادی شناخته شد. این اصطلاح طی نشست «مهندسی نرم‌افزار ناتو ۱۹۶۸» (که در گارمیش-پارتنکیرشن، آلمان برگزار شد) توسط ریاست نشست فریدریش ال باوئر معرفی شد و از آن پس به‌طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت.

اصطلاح مهندسی‌نرم‌افزار عموماً به معانی مختلفی به‌کار می‌رود:

به‌عنوان یک اصطلاح غیر رسمی امروزی برای محدوده وسیع فعالیت‌هایی که پیش از این برنامه‌نویسی و تحلیل سامانه‌ها نامیده می‌شد.   به‌عنوان یک اصطلاح جامع برای تمامی جنبه‌های عملی برنامه‌نویسی رایانه، در مقابل تئوری برنامه‌نویسی رایانه، که علوم رایانه نامیده می‌شود.

به‌عنوان اصطلاح مجسم‌کننده طرفداری از یک رویکرد خاص نسبت به برنامه‌نویسی رایانه که اصرار می‌کند، مهندسی نرم‌افزار، به‌جای آنکه هنر یا مهارت باشد، باید به‌عنوان یک رشته عملی مهندسی تلقی شود و از جمع‌کردن و تدوین روش‌های عملی توصیه‌شده به شکل متدولوژی‌های مهندسی نرم‌افزار طرفداری می‌کند.

مهندسی نرم‌افزار عبارتست از:

کاربرد یک رویکرد سامانه‌شناسی، انتظام‌یافته، قابل سنجش نسبت به توسعه، عملکرد و نگهداری نرم‌افزار، که کاربرد مهندسی در نرم‌افزار است.

مطالعه روش‌های موجود در استاندارد IEEE


3 نظر

یه دوستم
یه دوستم   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۹:۲۹

سلام عزیزه دلم وب جالبی داری؛ خوشحال میشم بیای ب #جامعه-مجازی-فیس-کمپ یه فضای کاملا دوستانه است ک میتونی دوستای گلی مث خودت پیدا کنی و مطالب قشنگتو برای نشر و لایک بزاری Facecamp.ir و یا campchat.ir هر دوتاشون ثبت شده در وزارت ارشاد * راستی این تبلیغ نیست فقط یه دعوت دوستانه است ک میتونی بهش فک کنی و به محض ورودت هم وبلاگتو تبلیغ کنی هم تبادل لینک کنی. مهربونم اینم لینک دعوت منه..کافیه روش کلیک کنی: http://facecamp.ir/signup/invited:d0d17eb2227015d37b63e54d62df6248

نمایندگی رسمی الکسا در ایران
نمایندگی رسمی الکسا در ایران  ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۲:۳۵

www.iAlexa.ir آیا از کمبود بازدید و بازدیدکننده سایت یا وبلاگتان رنج میبرید ؟ www.iAlexa.ir افزایش واقعی بازدید سایت و وبلاگ شما افزایش واقعی رنک الکسا افزایش واقعی رنک گوگل تضمینی + Enamad www.iAlexa.ir

Ramonita
Ramonita  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۹:۰۵

Hello are using Wordpress for your blog platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own. Do you require any html coding knowledge to make your own blog? Any help would be greatly appreciated!