بهترین هارد اکسترنال

گردآورنده مهندس سیامک عیسی پور [best-external-h...

بهترین هارد اکسترنال

گردآورنده مهندس سیامک عیسی پور

best-external-hard-drive/

 در ادامه مطلب با ما باشید:

یکی از دغدغه های هموطنان ما انتخاب بهترین هارد اکسترنال است. انتخاب بهترین هارد اکسترنال می تواند نقش به سزایی برای امنیت ذخیره سازی اطلاعات ارزشمند شما ایفا کند. ما در این مقاله می پردازیم به فاکتور های اصلی برای انتخاب بهترین هارد اکسترنال که هم به صرفه باشد , هم با کیفیت باشد و هم اینکه سرعت خوبی داشته باشد . پیشنهاد های خوبی هم برای شما داریم.

اولا باید مشخص کنیم که هارد اکسترنال چه نیازی از ما برطرف می کند و سپس اقدام به انتخاب بهترین هارد اکسترنال کنیم.

فاکتور های اساسی برای انتخاب بهترین هارد اکسترنال و خرید هارد اکسترنال :

۱- انتخاب برند :

در ایران رایچ ترین هارد های اکسترنال متعلق به شرکت وسترن دیجیتال و سیگیت هستند , که هر کدام از این دو برند ویژگی های خاصی دارند . هارد های وسترن دیجیتال سرعت زیادی دارند اما نسبت به ضربه خیلی حساس تر از هارد های سیگیت هستند و از نظر فریم وری دچار مشکلات خاصی می شوند. هارد های سیگیت به نسبت هارد وسترن پاسپورتی سرعت کمتری دارند اما به نسبت عمر و کیفیت بیشتری دارند.

۲- انتخاب گارانتی

دقت کنید که گارانتی های معتبر ترین برای هارد خود انتخاب کنید . فروشنده ها همیشه شما را در انتخاب گارانتی خوب کمک می کنند پس به نظرات آنها اعتماد کنید.

۳- قیمت هارد اکسترنال

دقت کنید که هارد اکسترنال مورد تایید شما قیمت مناسبی داشته باشد که می توانید با جستجو در اینترنت و فروشگاه های آنلاین این نکته را بررسی کنید.

۴- طرح باکس

سلایق ایرانی ها در انتخاب زیباترین اشیا کاملا زبان زد است. از این رو به ظاهر باکس هارد اکسترنال خود هم توجه ویژه ای داشته باشید چرا که همیشه در حال استفاده از هارد اکسترنال خود هستید.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...