آموزش به روز رسانی آفلاین NOD32

    [...

آموزش به روز رسانی آفلاین NOD32

 

 
NOD32

برای به روز رسانی آفلاین کافیست تا پس از دانلود آپدیت آفلاین از سایت دانلود کده و یا سایر سایت های نرم افزاری مراحل زیر را طی کنید تا آنتی ویروس خود را به روز رسانی نمایید .
با استفاده از این روش شما می توانید حتی کامپیوترهایی را که به اینترنت متصل نیستند را نیز به وسیله حافظه های قابل حمل به روز رسانی کنید .
برای این کار مراحل گفته شده را مرحله به مرحله انجام دهید :

قبل از انجام هر کار نسخه نوع نمایش را در صفحه اصلی نرم افزار از Standard Mode به Advanced Mode تغییر دهید .( همانند تصویر زیر )

nodupdate

1 – بر روی آیکون آنتی ویروس NOD32 در کنار ساعت دسکتاپتان راست کلیک کرده و بر رویگزینه Advanced Setup کلیک کنید تا قسمت تنظیمات آن باز شود ( شکل زیر )

2 – از منوی سمت چپ روی گزینه Update کلیک نمایید تا بخش تنظیمات به روز رسانی باز شود و پس از آن در قسمت Update Server روی Edit کلیک کنید ( کادر آبی رنگ ) .

3 – حال در پنجره Update server list میبایست آدرس محلی که فایلهای به روز رسانی را پس از دانلود در آنجا از حالت فشرده خارج کرده اید ، کپی کنید .
به طور مثال محلی که ما فایلها را از حالت زیپ خارج کردیم آدرس زیر بود :
C:\Documents and Settings\Love\Desktop\eset_upd-09-10-3

پس از اینکه آدرس مورد نظر را در قسمت گفته شده (کادر قرمز رنگ ) کپی کردید بر روی گزینه Add کلیک کنید ( کادر آبی رنگ ) تا آدرس شما در قسمت پایینی آن وارد شود . سپس بر روی گزینه OK کلیک کنید ( کادر بنفش رنگ )

4 – اکنون دوباره بر روی آیکون NOD32 در کنار ساعت دسکتاپ راست کلیک کرده و اینبار بر روی گزینه Update کلیک کنید آنتی ویروس شما به روز شود .

لطفا مشکلات خود در زمینه به روزرسانی NOD32 را در بخش نظرات این آموزش مطرح نمایید تا سایر کاربران در صورت داشتن مشکلات شما ، بتوانند آنها را رفع نمایند .


1 نظر

Dalton
Dalton  ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۴:۵۷

A motivating discussion is definitely worth comment. I think that you need to publish more about this topic, it might not be a taboo matter but typically folks don't discuss these issues. To the next! All the best!!