مشکلات وای فای مودم

مشکلات وای فای مودم

 

رفع مشکلات اتصال وای فای گوشی و تبلت کاربران با مودم و سوالاتی مشابه گوشی به مودم های دیگر کانکت می شود به این مودم وصل نمی شود . گوشی کانکت نمی شود ، به مودم های دیگر وصل می شود
گوشی کانکت بود ناگهان قطع شد و دیگر کانکت نمی شود


گوشی مودم را شناسایی می کند اما در زمان نوشتن کلمه عبور پیغام خطا می دهد در حالیکه مطمئنم کلمه عبور درست است
پاسخ به این سوالات کارت های شبکه گوشی ها همگی بر روی کانال های b/g کار می کنند روی تبلت ها هنوز کانال n کارایی دارد ، اگر تبلت ندارید کانال مودم را روی b/g قرار بدید .


کلمه عبور که بسته به نوع گوشی یکی از حالت های wep/wpa/wpa2 می تواند باشد در دفترچه راهنمای گوشی و یا هنگام اتصال وای فای این رمزگذاری را به شما نشان می دهد - بهتر است دونه دونه مدل ها را عوض و روی مودم چک کنید .


کاراکترهای کلمه عبور که معمولا روی اتصال تاثیر دارند بهتر است برای اتصال کلمات عبور عددی باشند تا کاراکترهای حروف . گوشی ممکن است دچار ویروس شود در صورتی که با آنتی ویروس هامشکل حل نشد گاهی لازم است گوشی ریست شود .


کانکت هستید اما صفحه ای باز نمی شود ، دوباره به وای فای کانکت شوید و اگر باز نشد ساعت سیستم و تاریخ آن را به روز درآورید - گوشی موبایل را خاموش ، روشن کنید - اگر باز هم نشد از تنظیمات پیشرفته در منو وای فای ip دستی بدهید گاهی بهتر است SSID و کلمه عبور را دستی تنظیم کنید مشاهده شده در تمامی شرایط انجام شده باز هم بدون کلمه عبور می توان وارد شد ( اینکار خطرناک است اما می توان با مخفی کردن SSID و یا استفاده از مک فیلتر آن را کنترل کرد )

 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...