گوشی‌های دارای سیستم عامل Android نسخه 5 و 6

گوشی‌های دارای سیستم عامل Android نسخه 5 و 6

1- ابتدا گزینه برنامه‌ها (Application) و سپس تنظیمات (Settings) را انتخاب نمایید.

2- در بخش بی‌سیم و شبکه (wireless & networks) گزینه بیشتر (More) را انتخاب نمایید.

3- زیر منوی شبکه‌های تلفن همراه (Mobile Networks) را انتخاب نمایید.

4- گزینه نوع شبکه برگزیده (Preferred network type) را انتخاب نمایید. برای انتخاب شبکه 3G (نسل سوم) گزینه 3G و برای انتخاب شبکه LTE (نسل چهارم ) گزینه LTE(recommended) را انتخاب نمایید.

5- درصورت مراجعه به زیرمنوی اپراتورهای شبکه (Network operators) و انتخاب گزینه خودکار، چنانچه موفق به یافتن شبکه رایتل نشد، گزینه حالت جستجو شبکه (Search Networks) را انتخاب نموده و بعد از اتمام جستجو عبارت رایتل (Rightel) را انتخاب نمایید. در برخی دستگاه‌ها، برای انتخاب شبکه 4G رایتل، می‌بایست گزینه RighTel 4G و برای استفاده از شبکه 3G رایتل، RighTel 3G انتخاب گردد.

*در جست‌وجوی دستی شبکه‌های رایتل، مشاهده هرکدام از نسل‌های ارتباطی منوط به حضور شما در مناطق تحت پوشش شبکه‌های رایتل می‌باشد.

 

 

گوشی‌های دارای سیستم عامل Android نسخه5

1- ابتدا گزینه برنامه‌ها (Application) و سپس تنظیمات (Settings) را انتخاب نمایید.

2- در بخش بی‌سیم و شبکه (wireless and networks) گزینه بیشتر (More) را انتخاب نمایید.

3- زیر منوی شبکه‌های تلفن همراه (Mobile Networks) را انتخاب نمایید.

4- گزینه نوع شبکه برگزیده (Preferred network type) را انتخاب نمایید. برای انتخاب شبکه 3G (نسل سوم) گزینه WCDMA (preferred)/GSM و برای انتخاب شبکه LTE (نسل چهارم ) گزینه LTE(preferred)/WCDMA/GSM را انتخاب نمایید.

5- به زیرمنوی اپراتورهای شبکه(Service providers) رفته و از منو باز شده گزینه جستجوی شبکه (search networks) را انتخاب نمایید.

6- اگر با انتخاب گزینه اتوماتیک، موفق به پیدا کردن رایتل نشد، گزینه حالت جستجو (Search mode) را انتخاب نموده و از منوی باز شده گزینه دستی (Manual) و بعد از اتمام جستجو عبارت رایتل را انتخاب نمایید. در برخی دستگاه‌ها، برای استفاده از شبکه 4G رایتل، می بایست گزینه RighTel 4G و برای شبکه 3G رایتل، RighTel 3G را انتخاب نمایید.

*درصورت جست وجوی دستی شبکه‌های رایتل، مشاهده هرکدام از نسل‌های ارتباطی، به منطقه تحت پوشش شبکه‌های رایتل که در آن قرار دارید، بستگی دارد.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...