دانلود - فارسی ساز محیط ویندوز ایکس پی

* دانلود Windows XP Persian Language Interface ...

دانلود - فارسی ساز محیط ویندوز ایکس پی
  • دانلود Windows XP Persian Language Interface Pack - فارسی ساز محیط ویندوز ایکس پی
  • دانلود Windows XP Persian Language Interface Pack - فارسی ساز محیط ویندوز ایکس پی

بالاخره بعد از سالها، مایکروسافت زبان شیرین فارسی را به مجموعه زبان ها انتخابی برای ظاهر ویندوز اضافه نمود و ویندوز را با محیط کاملاً فارسی به فارسی زبانان تقدیم کرد!! مایکروسافت از ویندوز 2000 به بعد زبان فارسی را به عنوان یکی از زبان های انتخابی برای تایپ و نام گذاری فایل ها و پوشه ها به ویندوز اضافه کرده بود ولی این بار تمام محیط ویندوز و حتی قسمت هایی از راهنمای ویندوز به فارسی ترجمه شده است. البته زبان فارسی هنوز همراه با ویندوز عرضه نشده است و در قالب یک بسته الحاقی بر روی ویندوز نصب میشود با ارائه این بسته دیگر خاطره ی بدی که از ویندوز های کاملاً فارسی که بارها شاهد آن بوده ایم و هر یک دارای نقص ها و اشکالاتی بوده اند از ذهن ها پاک می شود و البته نان بعضی ها هم آجر می شود!

با نصب این بسته کل محیط راست به چپ می شود و منو استارت، پنجره ها، منو ها، پیغام ها، کنترل پنل، اینترنت اکسپلورر، ویندوز مدیا پلیر و قسمت هایی از راهنما به فارسی ترجمه می شود. البته این تغییرات کلی برای کاربران حرفه ای زیاد جالب نیست و بعد از نصب به سرعت دنبال راهی برای حذف آن هستند زیرا برای یک کاربر حرفه ای کار کردن با یک محیط وارونه (از راست به چپ) زجر آور خواهد بود و البته ترجمه بعض از فرمان ها نیز زیاد جالب نیست و برای کاربران که با فرمان های قبلی عادت کرده اند فهم فرمان های جدید زمان بر خواهد بود. در عوض این بسته برای کاربران تازه کار و آنان که تازه شروع به کار با ویندوز کرده اند کمک بسیار بزرگی در جهت یادگیری ویندوز خواهد بود.

البته این بسته تقریباً دو ماه است که عرضه شده است ولی به دلیل اینکه این نرم افزار فقط بر روی ویندوز های اصل نصب میشود تصمیم گرفتم بعد از معرفی ویندوز این برنامه را معرفی کنم. درکل دریافت این بسته برای کاربران مبتدی به عنوان کمک به آموزش ویندوز و برای کاربران حرفه ای تجربه یک محیط کاملاً فارسی را در بر خواهد داشت. در ضمن می توانید این بسته را همراه با ویندوز مدیا سنتر(قانونی) از اینجا تهیه کنید.

مشخصات

link=('feedback/version/' + 'popup.php') document.write('گزارش انتشار نسخه جدید') گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Microsoft
حجم فایل: 10.8 مگابایت


 

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل : www.p30download.com


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...