نسخه جدید اینترنت اکسپلورر 9 فارسی_Internet Explorer9 Farsi Windows7.X86 Final

نسخه جدید اینترنت اکسپلورر 9 فارسی_Internet Exp...

نسخه جدید اینترنت اکسپلورر 9 فارسی_Internet Explorer9 Farsi Windows7.X86 Final
نسخه جدید اینترنت اکسپلورر 9 فارسی_Internet Explorer9 Farsi Windows7.X86 Final
Internet Explorer 9 Farsi for Windows 7

 

Internet Explorer 9 Farsi یکی از پر طرفدارترین نرم افزار مرورگر وب برای مشاهده وبسایت ها میباشد که توسط مایکروسافت عرضه شده است و بر خلاف نسخه های قبلی دارای ظاهری بسیار زیبا و سرعت خیلی خوبی میباشد و  بسیاری از مشکلات این نرم افزار همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و ... را برطرف شده است .هم اکنون نسخه جدید این مرورگر وب جهت ویندوز 7 بهمراه آخرین آپدیتهای امنیتی و به زبان فارسی جهت دانلود شما عزیزان در سایت گوگل پی سی فراهم شده که میتوانید با دریافت آن نهایت لذت را از وبگردی ببرید

 

ویژگیهای جدید اینترنت اکسپلورر 9

Windows Internet Explorer 9 با بهره گیری از قدرت Windows، سایت ها و برنامه ها را به گونه ای ارائه می کند که جلوه و عملکردی مشابه برنامه های اصلی رایانه ای داشته باشند.

سریع: Internet Explorer 9 سرعت فوق العاده ای دارد. طراحی Internet Explorer 9 به گونه ای انجام شده است تا از طریق Windows بهره کامل را از سخت افزار رایانه ببرید، همچنین تصاویر گرافیکی و تجربه ای فوق العاده را با سرعت پاسخگویی مشابه برنامه های نصب شده در رایانه خود خواهید داشت.


بدون هرگونه نقص: Internet Explorer با تمرکز بر سایت های مورد علاقه شما و نمایش آنها به صورت شفاف همراه با گسترش فضای دید، به سایت های شما جلوه ای درخشان می بخشد. ترکییب داخلی و بی نظیر با Windows 7، به شما امکان می دهد تا با یک بار کلیک کردن بر روی برنامه های وب موجود در نوار وظیفه خود، به آنها دسترسی داشته باشید.
قابل اطمینان: Internet Explorer روشی مطمئن برای رسیدن به وب است زیرا با وجود قابلیت های امنیتی فوق العاده قوی داخلی، فن آوری های حفظ حریم شخصی و قابلیت اطمینان، امنیت شما را هرچه بیشتر در مرور بدون وقفه در اینترنت حفظ می کند.


فعالیت تعاملی: پشتیبانی از HTML5 و استانداردهای مدرن وب که برای بهره گیری از GPU طراحی شده اند به این معناست که این قابلیت نه تنها در سطح وب فعالیت دارد بلکه سرعتی بیشتر و تجربه ای غنی تر را از طریق Windows و Internet Explorer 9 در اختیار شما قرار می دهد.

توجه : برای دانلود نسخه 32 بیتی اینترنت اکسپلورر 9 به زبان فارسی  از لینک دانلود زیر استفاده کرده و برای دانلود نسخه 32بیتی به زبان انگلیسی از لینک کمکی استفاده کنید(این نسخه ها مخصوص ویندوز 7 میباشند)

 

 

 

 

directlinkلینک مستقیم دانلود:   
 

 

mirrorlinkلینک کمکی دانلود:  

 

sizeحجم: 17.8 مگابایت   
passwordرمز عبور:  www.googlep30.com
creatorسیستم مورد نیاز:  Windows 7
forumlinkلینک مطلب در انجمن:  فروم گوگل پی سی

soursمنبع:  Microsoft


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...