دانلود نرم افزار مرورگر ایرانی ساینا Saina v2.0.1 Win / Android / Linux

دانلود نرم افزار مرورگر ایرانی ساینا SAINA V2.0...

دانلود نرم افزار مرورگر ایرانی ساینا Saina v2.0.1 Win / Android / Linux

دانلود نرم افزار مرورگر ایرانی ساینا Saina v2.0.1 Win / Android / Linux

 
Saina v2.0.1 Win / Android / Linux | 23.48 / 24.94 / 30.38 MB

Saina.v2.0.1.www .EramDownload.com  دانلود نرم افزار مرورگر ایرانی ساینا Saina v2.0.1 Win / Android / Linux

مرورگر یک نرم افزار است که کامپیوتر کاربر را از طریق پروتکل ها شبیه سازی می کند تا کاربر بتواند آدرس و صفحات مورد نظر خود را ببیند معروفترین مرورگرها در فضای سایبر را فایرفاکس، کروم، اینترنت اکسپلورر تشکیل می دهند که اغلب کاربران از این مرورگرها استفاده می کنند اما در سالهای اخیر برخی شرکتهای داخلی در حوزه تولید مرورگر بومی ورود کردند که به موفقیت چندانی دست پیدا نکرده اند. اما می توان مرورگر ساینا را اولین موفقیت در ساخت مرورگر ایرانی دانست.

نرم افزار Saina یک مرورگر جذاب و قدرتمند که توسط متخصصین ایرانی تهیه شده است. این نرم افزار با همکاری مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت متما، شرکت ایمن رایانه امیرکبیر و مپنا به سفارش سازمان فناوری اطلاعات ایران نهایی شده است. اجرای این طرح،امنیت بالا در این مرورگر فارسی، امکان شخصی سازی نحوه نمایش صفحه وب، دانلودگر ویدئو و امکان مرتب سازی بر اساس پربازدیدترین، محبوب ترین و جدید ترین سایتها را از جمله امکانات این مرورگر می باشد. مرورگر ایرانی به شکل متن باز، اپن سورس، طراحی شده و علاوه بر اینکه بومی سازی شده، استفاده از یک سری خدمات مانند پشتیبانی از زبان فارسی، تغییر تم، شکل و کدهای امضای الکترونیکی را پشتیبانی می کند. همچنین این مرورگر کاملا با  سیستم عاملهای  ویندوز و لینوکس و آندروید سازگاری کامل داشته و بر این اساس طراحی شده است.این مرورگر متناسب با تکنولوژی روز دنیا بوده و مشابه مرورگرهای دیگر عمل می کند اما از لحاظ طراحی متفاوت از دیگر مرورگرها است. هم اکنون می توانید آخرین ورژن این نرم افزار را از سایت  اورژانس کامپیوتری

 رایان اندیش

 

دریافت نموده و برای دانلود، خواندن  قابلیت های کلیدی این نرم افزار به ادامه توجه  فرمایید…

 

 

این نرم افزار علاوه بر لینک دانلود نسخه نصبی ویندوز دارای نسخه های:  آندروید و لینوکس می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Saina :
- زبانه‌های عمودی: این ویژگی زبانه‌ها را به صورت عمودی در حاشیه‌ی مرورگر لیست می‌کند. هنگامی که کاربر به صورت همزمان با زبانه‌های زیادی کار می‌کند، حالت نمایش افقی زمان زیادی از کاربر برای پیدا کردن و تغییر زبانه‌ی جاری می‌گیرد. زبانه‌های عمودی علاوه بر مدیریت بهتر فضا، امکان دیدن تیتر همه‌ی زبانه‌ها را به کاربر می‌دهند.
- دو زبانه در یک صفحه: این ویژگی امکان نمایش دو زبانه را در یک صفحه می دهد. دو. زبانه به صورت افقی یا عمودی می توانند به نمایش گذاشته شوند. هنگامی که کاربر بخواهد از تمام فضای مرورگر برای مشاهده‌ی یک صفحه وب استفاده کند، می‌تواند آن را در حالت تک زبانه ای قرار دهد همچنین کاربر می‌تواند اندازه زبانه ها را مطابق میل خود تغییر دهد.
- کنترل والدین: این پکیج به منظور مسدود نمودن دسترسی فرزندان به سایت‌هایی که توسط والدین آن‌ها مشخص شده‌اند طراحی شده است.
- واسط آیکون دار: این پکیج، در کنار هر یک از دکمه‌های منوهای مرورگر تصویری کوچک به نام آیکون ایجاد می‌کند.
- وضعیت صفحه: این پکیج به کاربر امکان مشاهده‌ی وضعیت لود شدن صفحه را می‌دهد.
- خبر رسان: پکیج مخبر عمل دریافت خوراک های RSS را به راحتی و به صورت خودکار انجام می دهد.
- تغییر زبان : ویژگی تغییر زبان برای سوئیچ بین زبان‌های انگلیسی، فارسی و عربی طراحی شده است
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
– و …

ویژگی‌ها مرورگر ساینا :
– این پکیج می‌تواند پیوندهایی را که به صفحات مسدود شده ارجاع می‌کنند، از کار بیاندازد.
– برای دسترسی به این پکیج از منوی ابزارها، گزینه‌ی کنترل والدین باید انتخاب شود. لیست آدرس‌های مسدود شده می‌توانند اضافه، حذف و یا ویرایش شوند. همچنین درصورت تمایل به استفاده از لیست‌های پیش‌فرض موجود در سرور ساینا، می‌توان این لیست‌ها را به مرورگر وارد کرد و یا لیست انتخابی خود را جهت استفاده در سیستم دیگری صادر نمود.
– تعیین گذرواژه برای ورود به بخش تنظیمات پکیج است.همچنین می‌توان لیست سیاه را به لیست سفید تغییر داد ( در این حالت تنها سایت‌هایی قابل مشاهده خواهند بود که در لیست آدرس‌ها موجود باشند.)
– امکان مسدود نمود تمام سایت‌ها/صفحاتی است که در یک دامنه قرار دارند. برای این کار می‌توان از * استفاده کرد:http:/@[email protected]

 

5 دانلود نرم افزار مرورگر ایرانی ساینا Saina v2.0.1 Win / Android / Linux

3 دانلود نرم افزار مرورگر ایرانی ساینا Saina v2.0.1 Win / Android / Linux دانلود نسخه های مختلف نرم افزار فایرفاکس  با لینک مستقیم :

    4 دانلود نرم افزار مرورگر ایرانی ساینا Saina v2.0.1 Win / Android / Linux  دانلود  نسخه  نصبی ویندوز   (حجم ۲۳٫۴۸ مگابایت)

    4 دانلود نرم افزار مرورگر ایرانی ساینا Saina v2.0.1 Win / Android / Linux  دانلود  نسخه  لینوکس        (حجم ۳۰٫۳۸ مگابایت)

    4 دانلود نرم افزار مرورگر ایرانی ساینا Saina v2.0.1 Win / Android / Linux  دانلود  نسخه  آندروید         (حجم ۲۹٫۰۷ مگابایت)
 

 

X


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...