آموزش بک آپ گرفتن از bookmark فایرفاکس

خانه / آموزش نرم افزار / آموزش بک آپ گرفتن از b...

آموزش بک آپ گرفتن از bookmark فایرفاکس
خانه / آموزش نرم افزار / آموزش بک آپ گرفتن از bookmark فایرفاکس
نتیجه تصویری برای فایرفاک

 

آموزش بک آپ گرفتن از bookmark فایرفاکس

سلام. در این آموزش با آموزش بک آپ گرفتن از Bookmark فایرفاکس در خدمتتان هستیم.

به طور کلی میتوان در Bookmark ها لینک وبسایت ها و صفحاتی که مورد علاقه شماست را ذخیره کنید به طوری که در آینده خیلی آسان و سریع به آن صفحه یا وبسایت دسترسی داشته باشید.

در بعضی مواقع قبل از عوض کردن ویندوز یا خرابی ویندوز از طریق ویروس ها شاید بخواهید از اطلاعات Bookmark مرورگر فایرفاکس خود نیز نسخه پشتیبان بگیرید تا این اطلاعات از بین نروند و در ویندوز جدید هم نمایش داده شوند. برای گرفتن نسخه پشتیبان از Bookmark (علاقه مندی ها)  مروگر Firefox  فقط چند مرحله با آن فاصله دارید!

آموزش بک آپ گرفتن از Bookmark فایرفاکس

برای این کار از قسمت Bookmark ها گزینه Show all Bookmarks را انتخاب کنید تا همه آدرسهای اینترنتی مورد علاقه ای که شما آنها را قبلا ذخیره کرده بودید برای شما نمایش داده شود.

 

حال از قسمت بالایی پنجره باز شده، گزینه Import and Backup را انتخاب کنید

 

حال گزینه Backup را انتخاب کنید

 

سپس باید اقدام به انتخاب مسیر ذخیره فایل بک آپ کنید (به طور مثال Desktop کامپیوتر) و بر روی نوشته Save کلیک کرده تا بک آپ شما ذخیره شود.

 

تا این مرحله به راحتی توانستید یک نسخه پشتیبان از اطلاعات Bookmark مرورگر فایرفاکس خود تهیه کنید

  • اما چگونه میتوان از بک آپ ذخیره شده استفاده کرده و اطلاعات را به مرورگر باز گردانیم؟

در صورت نیاز برای استفاده کردن از بک آپ گرفته شده، کافیست به مسیر Show All Bookmarks بروید و بر روی گزینه Import and Backup کلیک کنید. حالا بر روی گزینه Restore بروید و گزینه Choose File را انتخاب کنید.

سپس به مسیری که فایل بک آپ را ذخیره کرده بودید بروید و روی فایل ذخیره شده کلیک کنید تا انتخاب شود حالا گزینه Open را انتخاب نموده تا فایرفاکس اطلاعات بک آپ شما را بازیابی کند.

کس

 

 

 

نکته: به یاد داشته باشید که مروگر فایرفاکس به طور خودکارهر روز از اطلاعات شما بک آپ میگیرد! در صورتی که میخواهید از اطلاعات قبلی استفاده کنید، وقتی به مسیر Restore رفتید، یک گزینه از آخرین بک آپ ها به ترتیب تاریخ نمایش داده میشود که میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...